/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95-%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

סתיו סוער...
 
ביום ראשון לפני שבוע, ללא התרעה מוקדמת, פקדה אותנו סערה ששינתה לרובנו את מהלך היום. הפסקת חשמל ארוכה שהחלה בתשע בבוקר, נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. המשרד הושבת והעובדים שלנו הלכו הביתה. תחת רוחות וגשמים עברנו לקיים פגישות בקומת הקרקע של ביתנו ולמרות שלא הייתה תאורה מלאכותית, הבית עדיין נשאר יחסית מואר, עד השקיעה. בערב, לאור נרות אכלנו ארוחה משפחתית וחשבנו על איך אנחנו לוקחים כמובן מאליו את החשמל הזורם בקירות ביתנו, איך אנחנו שוכחים כמה החשמל משפיע על חיינו בכל כך הרבה אופנים, אור, טלויזיה, מחשבים, תנור, מיקרוגל, מקרר, טלפונים נייחים וכמובן שהניידים שהחלו להתרוקן מטעינה. 
 
אנחנו, בשיתוף יועצי החשמל עמלים שעות רבות על תכנון חשמל ותאורה נכון לכל בית ובית, וסופה קצרה מזכירה לכולנו כמה אנחנו הפכנו לתלויים במשאב זה. לנו כאדריכלים חשוב ליצור בתים מוארים באופן טבעי ככל שניתן, כך שבמהלך היום כמעט ואין צורך לפתוח אור מלאכותי, כמו כן אנו משתדלים ליצור בתים בעלי זרימת אויר טובה, כך שלא תמיד צריך לפתוח מזגנים. בנוסף אנחנו שואפים לשלב מערכות אלומיניום אטומות תרמית כדי לחסוך אנרגיה עד כמה שניתן.
 
כל שנותר לאחל לכולנו חורף גשום, אך נטול סערות.
 
 
/Pulseem/ClientImages/3195///SAMET_HOUSE_037.jpg

/Pulseem/ClientImages/3195///3%D7%91.jpg
בית חדש בתכנון -
בית בשרון, 485 מ"ר בנוי על שטח של 750 מ"ר, הבית מחולק לשני גושים, גוש תחתון - מרחב מחיה ציבורי לכלל דיירי הבית, מתוכנן בבטון חשוף ודלתות זכוכית גדולות מהם נשקפת הגינה והבריכה. הגוש העליון, בעל טייח לבן ורפפות אנכיות, מכיל את מרחבי המחיה הפרטיים ועל כן באופן טבעי מתוכנן עם סגירת רפפות לקבלת פרטיות מקסימלית. 
/Pulseem/ClientImages/3195///1%D7%91.jpg
חזית צד - צמודה לשטח מעבר למגרשים אחוריים ולכן פתיחת החלונות בחזית זו מינימלית ונותנת פרטיות לדיירי הבית.
/Pulseem/ClientImages/3195///2%D7%91.jpg
חזית אחורית - פתיחות מקסימלית לשטח האחורי על ידי זכוכיות המתנשאות לגובה של 3 מטר ונוף המשקיף לבריכת שחיה גדולה. השטח ממוקם גבוה מעל הבתים האחוריים, נתון המאפשר נוף פתוח למרחק עבור חדרי השינה. 

/Pulseem/ClientImages/3195///3BW.jpg

 

/Pulseem/ClientImages/3195///2BW.jpg

 

/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%20%D7%96%D7%99%D7%A0%D7%991.jpg
מכתב תודה - ליאת ואילן זיני
לפני מספר שנים היינו בעיצומו של חלום. בית משלנו במושב קסום. לא הקדשנו מספיק מחשבה לבחירה החשובה ביותר בתוך ים של בחירות- אדריכלים. פגשנו בעדי ותמר, התרשמנו, אך המחיר היה גבוה עבורנו, חשבנו מה כבר יכול להיות... בחרנו את הזול, בחירה שגוייה שהתגלתה כטעות. הכול כבר היה מוכן, הפועלים דרוכים ופתאום הבנו שהתכניות גרועות, זה לא הבית שחלמנו עליו!
חזרנו לעדי ותמר, עצובים ושבורים, מהרגע הראשון הרגשנו שנפלנו לידיים טובות ובטוחות, הם מיד נכנסו לעניינים, שינו תכניות, הקשיבו לצרכים שלנו, עזרו לנו לדמיין את החיים בבית החדש. התכניות שונו לבלי היכר, הן היו איכותיות יותר, ניצלו את השטח באופן המקסימלי ובזכותם קיבלנו בית רחב ידיים עם גינה יפה וכל זאת על קומה אחת! חזרנו לנשום.
עדי ותמר הם בראש וראשונה בני אדם קשובים, אכפתיים ורגישים ואחר כך הם אנשי מקצוע לעילא. מוכשרים, ייחודיים, בעלי טעם משובח וחושים מחודדים רבים. היום 5 שנים אחרי שנכנסנו לבית עם ילדינו, אנחנו עדיין מברכים אותם על כך שהבית בנוי בצורה חכמה, פרקטית ומושלמת לצרכינו וזאת מבלי לוותר על יופי ועיצוב. אנחנו ממליצים בחום על עדי ותמר בדרך לחלום שלכם , תקבלו תמורה מלאה למחיר והתחושה הטובה תלווה אתכם שנים רבות.
נשמח להמליץ באופן אישי. 
ליאת ואילן זיני
 

תודה שהצצתם... מקווים שנהנתם... נתראה בניוזלטר הבא!
 
תמר ועדי סמט

Preview Campaign