אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן
/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95-%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

התחלה חדשה

חמש שנים שאנחנו גרים ועובדים בביתנו שברמת השרון. משפחתנו גדלה בבית זה. המשרד, סמט אדריכלים, - המשפחה השנייה שלנו, גם היא צמחה והתפתחה כאן. היום אנחנו עומדים בפני פרק חדש.
לפני מספר חודשים מכרנו את ביתנו, ועוד כחודשיים אנו מתעתדים לעבור לבית אחר ברמת השרון. 
הרבה זיכרונות נפלאים אנחנו משאירים פה מאחור למען התחלה מחדש במקום אחר. כששואלים אותנו אם לא עצוב לנו לעזוב את הבית, אנחנו טוענים, הבית הוא האנשים שבו, התמונות שעל הקירות והפרטים שאספנו וירשנו במהלך חיינו ושימשיכו איתנו הלאה למשכננו החדש. מה שנשאר מאחור הם הקירות. מרגע שהוצאנו את התוכן לתחושתנו נשמת הבית כפי שאנחנו מכירים אותה עוזבת גם היא והבית מצפה לנשמה חדשה שתחייה אותו. 
מבחינתנו כל סוף הוא התחלה חדשה. הזדמנות לצמוח ולהתפתח, לצאת קצת מאיזור הנוחות ולהתמודד עם אתגרים חדשים, הזדמנות ליצירה חדשה!

את הניוזלטר הבא כבר נכתוב ממשכננו החדש. כתובת ומועד מעבר מדויק ישלחו מבעוד מועד לכולם.


/Pulseem/ClientImages/3195///samet9878.jpg

/Pulseem/ClientImages/3195///5.jpg
בית חדש בתכנון -
כל סוף הוא התחלה חדשה - אימרה שמקבלת משמעות עמוקה יותר כאשר באים לתכנן בית חדש במקום זה שנפגע קשות בשריפה הגדולה שהתחוללה בצפון לפני מספר חודשים. לאחר השריפה, פנתה אלינו משפחה מקסימה מהצפון, שהחליטה במקום לשקם את ביתם ההרוס, להתחיל מחדש, לתכנן בית שמתאים לצרכיהם הנוכחים, ולטעמם שהשתנה עם השנים. הבית מתוכנן על שטח של 600 מ"ר כ 270 מ"ר בנוי. הבית יושב על קצה הר ומשקיף לנוף פתוח בחלקו האחורי. חזית הכניסה יותר סגורה ואינטימית, בעוד שהחזית האחורית פתוחה לנוף.
/Pulseem/ClientImages/3195///916c2fd36966458bab17f62089e83efb..jpg
חזית צד - הבית מתוכנן תוך שימוש בבטון חשוף ואלומיניום. הוא מתאפיין במשחק רנדומלי של חלוקות אנכיות, שכוללות בתוכן מערך פתחים בגדלים שונים. הבית מחולק לשני גושים - הגוש הימני בקומת הקרקע מכיל את הקומה הציבורית הכוללת פינת אוכל מטבח וסלון, ומעליהם חלל כפול גדול ושני חדרי ילדים לילדים מתבגרים. האגף השמאלי החד קומתי הוא יחידת ההורים שחושבים להזדקן בבית ולהשתמש בו בעתיד כבית חד קומתי לכל דבר, חדר ההורים פונה לכיוון הבריכה. 
/Pulseem/ClientImages/3195///3.jpg
חזית צד - מכילה יציאה לפינת ישיבה אינטימית בסמוך למטבח, ועוד יציאה לכיוון המטבח החיצוני. 
/Pulseem/ClientImages/3195///eef91f3be9354977bfba401620aed078..jpg
חזית אחורית - בעלי הבית הדגישו את אהבתם לאירוח, ושאת רוב זמנם הם מבלים בגינה, לכן פתיחות האזור הציבורי לגינה היא מקסימלי. כמו כן, מכל נקודה נשקפת הבריכה שנשפכת לכיוון הנוף. 
/Pulseem/ClientImages/3195///1.jpg

מכתב תודה - נילי ולאוניד סטרניק

עדי ותמר היקרים

אנו רוצים להודות לכם על הבית הנפלא שתכננתם עבורנו, ועל כל התהליך שעברנו איתכם, החל מתכנון הבית וכלה בעיצוב הפנים ובחירת האביזרים השונים. 
כשחשבנו לבנות בית, חברים הזהירו אותנו שמדובר בתהליך ארוך, מסובך ומייגע, אך בזכותכם, התהליך הזה עבר לנו כחוויה מיוחדת ונעימה.
לאורך כל הדרך, ליוויתם אותנו בסבלנות ובנועם, הייתם זמינים לשאלותינו ובקשותינו ותמיד ידעתם להרגיע אותנו ולמצוא פתרונות מקצועיים לכל בעיה. השרתם עלינו ביטחון ורוגע והיה פשוט כיף לעבוד איתכם. 

בתכנון שלכם, יצרתם שילוב מושלם בין נוחות ויופי. חשבתם על כל פרט, הן מבחינת העיצוב האדריכלי והן מבחינת הניצול המירבי של השטח ונוחות המגורים, כך שיתאים לכל צרכינו.
תכננתם עבורנו בית מואר ומרווח, מיוחד במראהו, אך יחד עם זאת, פשוט ונוח. בית שכיף לחזור אליו.... אנו מוצאים את עצמנו נשארים בבית בסופי שבוע, בכייף וברוגע, בלי צורך לחפש אטרקציות ובתי מלון בחוץ.

אנו מודים לכם מאוד, מקווים להמשיך להיות איתכם בקשר ומאחלים לכם שתמשיכו להצליח ולשמח עוד אנשים רבים....
באהבה, 

נילי ולאוניד
 תמונות נוספות מהפרויקט נפרסם בקרוב.
/Pulseem/ClientImages/3195///_dsc5404aaa%20copy.jpg
/Pulseem/ClientImages/3195///_dsc5330aaa%20copy.jpg
/Pulseem/ClientImages/3195///_dsc5356aaa%20copy.jpg

תודה שהצצתם... מקווים שנהנתם... נתראה בניוזלטר הבא!
תמר ועדי סמט

הודעה זו נשלחה ל- על ידי office@samet.co.il
על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן
Preview Campaign