אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן




 
 

תושבים יקרים,

בדיון בועדה הגאוגרפית שמונתה ע"י משרד הפנים, היתה הסכמה רחבה למהלך של עצמאות לצור הדסה על ידי כלל המשתתפים ובכללם -  ראש המועצה מר ניב ויזל, אדריכל המחוז במשרד השיכון ואף סגן מתכננת המחוז בועדה המחוזית וכמובן ועד צור הדסה.

הועדה, בראשותה של הגב' רות יוסף, קיבלה מנדט למציאת פתרון למצב המוניציפלי המיוחד של צור הדסה כישוב גדול שנמצא בתנופת בנייה - בתוך מועצה אזורית.

היום, כשגם במשרדי הממשלה מבינים את הצורך ומסייעים לנו לגבש את המודל הנכון והמדויק לישוב שלנו – כולם מבינים כי זכינו למעמד זה בזכות עבודה רבה וארוכת שנים למול אותם משרדים.

ברור היה לכל הנוכחים בדיון בועדה -  כי לנהל ישוב בסדר גודל של מועצה מקומית, בתקציבים ובתשומות של ועד מקומי זהו מצב בלתי אפשרי! מנגד ברור שבתכנון נכון ובצפיית פני עתיד (מול השינויים הצפויים בגידול הטבעי במדינת ישראל) נייצר עצמאות אליה נגיע ערוכים ומוכנים כלכלית ובחוסן קהילתי.

בפנייתי האחרונה אליכם בפברואר "זאת דעתי ואני תומך בה" הדגשתי את העקרונות לקראת עצמאותה של צור הדסה ואלה הדברים כפי שעלו בועדה וקיבלו משנה תוקף מהנוכחים בה:

1.צור הדסה לא תסופח לירושלים!

 2. צור הדסה תהפוך למועצה מקומית וזאת לאחר שתשלים את הנדרש בכדי להיות ישוב עם עצמאות כלכלית והשלמת חוסרים נדרשים! רוצה לומר, הקמת מבני תעשייה ותעסוקה, מבני ציבור ותשתיות מתאימות. 

 3. צור הדסה תמנה 25,000 תושבים! ואנחנו ננהל את הישוב באמצעות אנשי מקצוע והאחריות לא תוטל על ועד מקומי מתנדב.

לוחות הזמנים שהוצבו ע"י הועדה קצרים. בעוד כחודשיים תתכנס הועדה לדיון נוסף. אנו נגיע לדיון זה ונציג את עמדתנו-  כיצד על  צור הדסה להתנהל במתכונת החדשה עד להיותה מועצה ומה נדרש ממשרדי הממשלה בכדי שצור הדסה תהפוך לישות עצמאית בסוף התהליך.

 

אני זמין לכם בכל שאלה ודלתי פתוחה בפניכם תמיד.

בברכת ימים שקטים ובריאות לכולם - שבת שלום,

שלומי מגנזי

סגן ראש המועצה, מחזיק תיק צור הדסה.

052-7250876

shlomi@m-yehuda.org.il  

           


 


הודעה זו נשלחה ל- על ידי info@tzur-hadassa.org.il
על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן
גם דיוור זה נשלח על ידי פולסים
Preview Campaign