/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95-%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

 
החופש התחיל... תלוי את מי שואלים!
 
החופש הגדול התחיל רשמית שבוע שעבר, ואנחנו ההורים נכנסו לתקופה הג'ינגולים. חודשיים של אילתורים, בייביסיטרים, סבים וסבתות ו/או כל אחד שיכול לעזור ולהעסיק את הילדים הקטנים לכמה שעות. והגדולים - רובצים מול הטלויזיה ומשחקים במחשב, או שנעלמים לשעות ומשאירים אותנו דואגים. למרות כל זאת הפרויקטים ממשיכים במרץ, ואנו עושים את כל המאמצים לסיימם על מנת שלקוחותינו יכולו לעבור אל ביתם בסוף הקיץ. אין ספק שזוהי תקופה מאתגרת ולחוצה לכולם! 
 
אז אמנם קיץ וחופש, אך אנחנו ממשיכים במלאכה. אנחנו שמחים וגאים להציג את האינסטגרם החדש שלנו - sametarchitects
כמו שאומרים - תמונה אחת שווה 1000 מילים, כך פורמט האינסטגרם עבורנו - מאוד ויזואלי וישיר. נשמח אם תיכנסו ותעקבו! כל  מספר ימים נעלה תמונה מפרויקטים, מהפיקוח בשטח, ומהמשרד, כך תוכלו להיות שותפים לתהליך היצירה של כל פרויקט. 
 
את המשך הניוזלטר החלטנו להקדיש לבריכות שחייה. הרבה פעמים לקוחות אומרים לנו שיצרנו להם בית נופש, והם מרגישים כל הזמן בחופש, ולא רוצים לצאת מהבית. לנו כמתכננים - אין מחמאה יותר גדולה מזו. אין ספק שבארצנו החמה בריכת שחיה גדולה וכיפית עוזרת לתחושת החופש ומשלימה את מראה החצר והבית ליחידה אחת מושלמת. להלן טעימה מבריכות השחייה שתכננו עבור שני בתים. 
 
 
/Pulseem/ClientImages/3195///instagram1.jpg

/Pulseem/ClientImages/3195///_dsc5071aaa%20copy.jpg
/Pulseem/ClientImages/3195///pano%205303%20copy.jpg
בית בנתניה -
בית בנתניה, על שטח של 600 מ"ר, 340 מ"ר בנוי, בריכת שחייה באורך 14 מטר שגולשת משלושה כיוונים לחצר המתוכננת נמוך יותר מהדק המרכזי של הבית. הבריכה מלווה את הבית לאורך כל חלליו וניתן לראותה מכל מקום. אין ספק שהיא אלמנט מרכזי בעיצוב הבית. צילום - עודד סמדר. תכנון נוף - מור אבידן.
/Pulseem/ClientImages/3195///img_9712.jpg
/Pulseem/ClientImages/3195///img_9689.jpg
בית בסביון -
בית על שטח של 1.4 דונם, 400 מ"ר בנוי. הבית בצורת L ובריכת השחייה הגדולה חובקת אותו בצורת L גם כן. הבריכה היא בריכת גלישה, כשאת תעלת הגלישה האחורית עיבינו, כך שניתן לשבת בנוחות על דופן הבריכה. בקצה הבריכה מיקמנו דק שיזוף שצף מעל המים ונותן עוד פינת רביצה מושלמת המשקיפה על כל אורך הבריכה. צילום - עמית גירון, תכנון נוף- מור אבידן.

מכתב תודה - שירי וגיל כהן
 
אדריכל הוא גורם משמעותי ואולי ה- משמעותי בתהליך בנייה ו/או שיפוץ. עדי, תמר וצוות המשרד המדהים שלו, ליוו אותנו במקצועיות חסרת פשרות, בירידה לפרטי פרטים וכל זאת ברגישות רבה תוך הבנה והקשבה לצרכים שלנו.
ראוי לציין גם את הצוות במשרד שמלווה את עדי שלכל שאלה/בעיה/התלבטות , סיפקו לנו מענה מיידי. הרגשנו לאורך כל השיפוץ שיש על מי לסמוך והתוצאות מדברות בעד עצמן.
השיפוץ היה שיפוץ גדול, הריסה של הקיים ובנייה מחדש. לא היה פרט ולו הקטן ביותר שפוספס, החל מנקודות החשמל וכלה בידית השירותים. מעבר לכך שהבית מעוצב בטוב טעם להפליא וזוכה לשבחים רבים , הבית גם מתוכנן באופן פונקציונאלי, המתאים לנו כמשפחה בת 5 נפשות. לכל אורך הדרך, ניתן היה לראות את הירידה לפרטים, החשיבה האינסופית ובעיקר המקצועיות הרבה!
אנחנו רוצים להודות לעדי ולתמר סמט , לצוות המשרד המסור , מכל הלב! אין עליכם סמטים, אנחנו אוהבים ומעריצים אתכם.
 
גיל ושירי כהן
צהלה
 
 
/Pulseem/ClientImages/3195///img_5937.jpg
בהזדמנות זו נשמח אנחנו להודות ללקוחות המדהימים שלנו שירי וגיל, שבגמר הפרויקט הפתיעו אותנו בארוחת שף עם המאסטר-שף מסימיליאנו בביתם החדש והמעוצב. היה כיף לעבוד אתכם, אין ספק שרכשנו חברים לחיים! מאחלים לכם שתהנו מביתכם החדש עוד שנים רבות!
 
תמר ועדי סמט

תודה שהצצתם... מקווים שנהנתם... נתראה בניוזלטר הבא!
 
תמר ועדי סמט

Preview Campaign