/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95-%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

"אלוהים נמצא בפרטים"
 
"אלוהים נמצא בפרטים" הוא ציטוט של האדריכל הנודע מיס ואן דה רוהה, והוא ציטוט הנמצא כנר לרגליו של כל אדריכל ראוי. הפרטים הקטנים, תשומת הלב לחיבור בין חומרים, לתכנון הקפדני של כל מגירה או ארון, פרטי החיפוי והגמר של כל ידית או מנורה, כל אלה הופכים את החלל ליותר נכון, נוח לשימוש ובסופו של דבר גם יפה ונעים. 
לעתים, לקוחות לא יורדים לסוף דעתנו לגבי כל פרט ניתוק, או ההתעקשות על כל פרט הכי קטן, אבל המכלול של כל הפרטים הוא זה שמביא לתוצאה הסופית הנכספת. 
נכון - לעתים אנחנו צריכים להתפשר, להוזיל עלויות, אבל אדריכל טוב ידע איפה להתעקש, ואיפה לוותר בחוכמה, כך שכל הצדדים יהיו מרוצים. 
 
להיות אדריכל זה לעתים להיות להטוטן, לג'נגל בין רצונותיו העיצוביים, לבין רצון הלקוחות ותקציבם.
לעתים האדריכל צריך גם לפשר בין בני זוג, ולמצוא את הדרך הנכונה ביותר לתכנון טוב ואחראי. 
 
הקיצור להיות אדרריכל - זה לא פשוט בכלל, אבל זכות גדולה!
/Pulseem/ClientImages/3195///IMG_8010NEW2.jpg

/Pulseem/ClientImages/3195///ATIA2.jpg
בית חדש בתכנוננו -
בית בתל-אביב, על שטח של 350 מ"ר, 250 מ"ר בנוי, בית דו קומתי ומרתף. המגרש כלל קוי בניין מאוד בעייתיים שצמצמו את שטח הבניה לקוביה קטנה. אז הרמנו את הכפפה - ואמרנו שאם קוביה - אז עד הסוף! אבל איך מתכננים קוביה ובכל זאת "יוצאים מהקופסה"? יצרנו בית בעל חלל כפול גדול החולש על כל פינת האוכל והסלון, ויצרנו מעטפת של זכוכיות שממנה ניתן להנות ולראות כמעט כל פינה של המגרש. אפילו החניה היא כמעין קוביה קטנה שמחוברת בגשר לבית. בריכת השחייה מלווה את כל שביל הכניסה ונשפכת לכיוונו כמעיין מפל עדין. 
/Pulseem/ClientImages/3195///ATIA1.jpg
חזית צד - הזכוכית חותכת לחלוטין את הקוביה, והבית נישא על עמודי פלדה פנימיים. הדבר נותן את האשליה שהקוביה הלבנה העליונה כאילו מוחזקת על ידי הזכוכית בלבד. 
/Pulseem/ClientImages/3195///ATIA3.jpg
חזית אחורית - ניתוקים עדינים בטיח, החלוקות העדינות של מערך החלונות הבלגיים, כל אלה נותנים לקוביה את העניין, את הקלילות, ואת המראה הנקי והמיוחד. 

 
מכתב תודה מלקוחות - שלי ויובל זאנטקרן
 
לסמט אדריכלים
דבר ראשון תודה ענקית על הכל!!!
לבנות בית זה תהליך ארוך שכרוך בהמון דילמות והדילמה הראשונה איפה קונים מגרש?  לאחר שנים של חיפושים קנינו מגרש לבניה ומכאן השלב הבא היה לבחור את האדריכל שיעזור לנו לממש את החלום. הגענו אליכם ומהרגע הראשון הבנו שאתם הפרטנרים הנכונים עבורנו, אהבנו את הסגנון העיצובי והאישי של כל אחד מכם והחלטנו שביחד נלך על זה.
 
אדריכל מבחנתנו הוא האיש שאמון על הפיכת החלומות שמתרוצצים אצלנו בראש למציאות קיימת (ולכל אחד מאתנו יש ראש אחר), האיש שיודע לתרגם שפה של "אני אוהבת אור", לחלונות גבוהים ורחבים הנשקפים אל החצר מכל עבר ומכניסים את החוץ לפנים ויוצרים אווירה נפלאה. תודה על שלוויתם  אותנו לאורך כל הדרך, הייתם קשובים לרצונות שלנו, לתקציב  וידעתם לוותר על מה שצריך ולהתעקש על הדברים ש"חייבים", בצורה נעימה.
 
ולא פחות חשוב – תודה על שאתם ממשיכים ללוות אותנו גם שהפרויקט הסתיים ונגמר ועבר כבר לארכיון הפרויקטים שלכם, עדיין אתם זמינים לכל שאלה ובקשה וזה לא ברור מאליו.
 
אז מקווים שתמשיכו לצמוח ולהצליח כי אין אפשרות אחרת עם הדרך שלכם יש כיוון אחד בלבד והוא למעלה!
בהצלחה ותודה.
 
                                                          שלי ויובל זאנטקרן
/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%96%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%A7%D7%A8%D7%9F.jpg

תודה שהצצתם... מקווים שנהנתם... נתראה בניוזלטר הבא!
 
 
Preview Campaign