אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן
/Pulseem/ClientImages/1863///%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%A4%20%D7%A7%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%941.JPG
 

תושבים יקרים

עדכון ועד צור הדסה יום ראשון 15.3.2020 חצות
צוותי העובדים והמתנדבים בועד נערכים לתקופה המאתגרת שלפנינו במספר מישורים.
להלן מספר עדכונים שחשוב לנו לשתף אתכם:
1.מזכירות הישוב ממשיכה לתת מענה 24 שעות           ביממה בטלפון 02-5346866.

2.אין להגיע למזכירות הישוב. התקשרו אלינו – במענה טלפוני ניתן לפתור (כמעט) הכל.

3.צוותי החירום הישובי כונסו היום – מטרתם לתת מענה קהילתי במצבי משבר וחירום לאוכלוסיית הישוב. ההתגייסות לצוותים נרחבת ואנו מעודדים תושבים נוספים המעוניינים ליטול חלק להצטרף לעשייה ברוכה זו. כמה דגשים מהצוותים בשטח -
צוות חירום רפואה
יש להצטייד בתרופות כרוניות ומכשור רפואי קבוע שנדרש. היום פנינו לתושבים הרשומים אצלנו ומחר נמשיך להתעניין ולסייע באבזור והצטיידות רפואית למי שזקוק לעזרה. אם אתם זקוקים לנו - או יודעים על שכן שזקוק לנו - אנא אל תהססו. הפניה לצוות נעשית על ידי פנייה לטלפון במזכירות הישוב המצוין מעלה. מצורף מטה פירוט אודות פעילות המרפאה הישובית בימים אלו.
צוות חירום לוגיסטיקה
בשלב זה הצוות אמון על הפעלת צוותי שטח למשימות כגון: חלוקת אוכל ותרופות. צוותי השטח יכללו תנועות נוער ועדיין מתנדבים נוספים יבורכו בהצטרפותם.
צוות חירום רווחה
הצוות ממוקד באוכלוסייה הותיקה ובילדים עם צרכים מיוחדים בשני פרמטרים חשובים – רווחה כלכלית ובאיתור יזום של תושבים שעד כה לא הוגדרו במערכת וכיום, זקוקים לתמיכה ולסיוע. כמו כן הושם דגש על התנדבות של בני נוער בקהילה. צוות החירום יודה למצטרפים נוספים, דרך מזכירות הישוב בטלפון המצוין מעלה.
 צוות חירום חינוך
הצוות יגבש אלטרנטיביות מקוונות מתחום החינוך הבלתי פורמלי במטרה לייצר "איים מפיגים" לילדים ולנוער ואף לאוכלוסיית הותיקים בישוב.

 4. היערכות בתי הספר וצוותי החינוך – החלו בבניית תכניות עבודה לתקופה הקרובה ללימודים אינטראקטיביים, ושיתופי פעולה בין שכבות הגיל השונות. מנהלי בתי הספר בקשר רציף עמנו וכאמור דואגים לעדכן אתכם ישירות מורה-תלמיד. ככל שיש פערים בתחום זה אנא דווחו לנו על מנת שכל תלמיד ותלמידה ירגישו עטופים בתקופה זו.

 5.ספריית הישוב תהא פתוחה מחר, יום שני 16.3.20, בין השעות 16:00-19:00 להשאלת ספרים בלבד. שימו לב - רק 5 אנשים יורשו לשהות בסיפרייה בזמן נתון. נבקש כי כל משפחה תשלח נציג.

 6.סניף הדואר עובד במתכונת רגילה – ימים א-ה בין השעות 16:00 – 18:30.

 7.פינוי אשפה כאמור ממשיך במתכונת רגילה, עם זאת נזכיר כי יש להתחשב בכמויות הזבל המיוצרות – מינימום זבל והפרדה ככל שניתן. מעבר למשאיות הזבל שיגיעו, הצוותים של ועד הישוב עוברים ברחובות, אך בצוותים מצומצמים, אנא התחשבותכם.

 8.בימים אלו חשוב לעקוב אחר פרסומי הועד הרשמיים, ולהימנע מפרסומים שאינם מאומתים.
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו בלינק כאן.

 9.ערבות הדדית זה הזמן ! להלן לינק למיפוי צרכים וגיוס תושבים למען הקהילה. הכנסו ורשמו אתכם / מכריכם במה תוכלו לסייע / במה אתם / מכריכם זקוקים לסיוע. אנחנו פה על מנת לחבר בין הצרכים והאנשים – וביחד נעבור את התקופה הזו בבריאות הנפש והגוף.

בברכת בריאות איתנה וימים טובים לכולנו,
שלומי מגנזי סגן ראש המועצה
דלית רוסו יו"ר הועד
לירז ארז מנכ"לית הישוב
 
/Pulseem/ClientImages/1863///123.png
 
בקרו אותנו בדף הפייסבוק: וועד מקומי צור הדסה 
טל: 02-5346866 | פקס: 02-5333484 | מייל:info@tzur-hadassa.org.il

ועד מקומי צור הדסה
על מנת להסיר עצמך מרשימת התפוצה לחץ כאן
הודעה זו נשלחה ל- על ידי info@tzur-hadassa.org.il
גם דיוור זה נשלח על ידי פולסים
Preview Campaign