יוני 2020 - עמותת פנים חדשות 
 
/Pulseem/ClientImages/2888///denmark-4923135_1920.jpg
ברוח חג השבועות - סיפור על עוצמה של אישה 

“אם המציאות שלך מתחילה בחלומות החלומות שלך יהפכו למציאות” (דונלד טראמפ)
בחג השבועות נהוג לקרוא את מגילת רות. רות הייתה אחת הנשים העוצמתיות בתנ”ך שהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי. רות היתה מואביה, בתו של עגלון מלך מואב. כיצד זכתה רות שתיקרא על שמה מגילה בתנ”ך? מגילת רות מלמדת אותנו יסוד חשוב:כל אחד יכול להגיע לאן שהוא רוצה ולהגשים את מטרותיו בתנאי שיש לו חזון ברור, משמעות ורצון חזק. להמשך לחצו כאן 

מאת: אהובה ואנה – מאמנת ומנחת קבוצות.
/Pulseem/ClientImages/2888///crayons-1445053_1920.jpg
"נתפסו עם התחתונים למטה".... 
על מעשה שלא יעשה ועל ערוותו של משרד החינוך" 

אנה ייקח אותנו מסע ההפחדה וההתעמרות הזה השוטף את חיינו? זה שהקים הסגר בנפשה של ילדה קטנה בת 7 שנותרה בכיתה בתחתונים? זה שרומס ברגל גסה כבודו של אדם, אדם קטן כמו הילדה מבית הספר "הס" אשר לנצח תישא חרפתה ועלבונה בליבה? מה כבר לא נאמר על אותה מורה שהתעמרה בילדה בת 7... הרשת געשה ובצדק רב. הן היו צריכות לומר באומץ כי גם אנשים מבוגרים עושים טעויות. אפילו טעויות גדולות במיוחד. להמשך לחצו כאן 

מאת: חלי פרידמן, יו"ר עמותת פנים חדשות ומנכ"לית "יהל".   
/Pulseem/ClientImages/2888///stop-863665_1920.jpg
על הטרדה מינית בצה"ל  - יש עם מי לדבר

המבנה ההיררכי בצה"ל, גילם הצעיר של המתגייסים, והתנאים המיוחדים במסגרת הצבאית עלולים להוות כר פורה לאירועי הטרדה מינית. נסיבות ותנאי השירות מותירים לעיתים את המשרתים בצה"ל פגיעים יותר למצבים כגון אלה, כך לדוגמא; שהות ממושכת בבסיסים סגורים, תורנויות לילה בצוותא עם מפקד בכיר, שליטה מזערית של החייל על תנאי ואופי שירותו, תנאים של יחידה סגורה הכוללים לינה ושהייה משותפת לאורך כל שעות היממה, וכן פערי דרגות וגילאים בין מפקדים ופקודים המקלים על המפקדים לנצל סמכותם לרעה. לחצו להמשך קריאה

מאת: עו"ד ענבר קידר-ברוך, שותפה מייסדת במשרד פוגץ' קידר-ברוך המתמחה בייצוג נפגעי עבירה.
 
 
הכירו את הפנים של פני"ם חדשות
 
/Pulseem/ClientImages/2888///20200525_144510.jpg
דפנה שטיאסני  
חברת DCP, עצמאית, אישה של חיבורים בחיים המקצועיים, האישיים והחברתיים, מאמינה גדולה באנשים ובנגיעות אנושיות מחוללות טוב ומייצרות ערך.
דפנה פיתחה את הקריירה הראשונה שלה בתחום ההוראה ובלטה ביכולת מיוחדת של שילוב תלמידים ,הורים ומורים בתהליכים בוני אמון ובשיח איכותי ואנושי.
מאז סיום קריירת ההוראה פעלה 28 שנה בעולם העסקי בניהול פורומים טכנולוגיים לרבות פורום מנהלי מערכות מידע, מנכ"לים ובכירים בתעשייה.

כיום עצמאית , שומרת ומשמרת קשרים , מתמחה בהובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהוליים. ממנפת קשרים ומייצרת הצלחות תמיד בנאמנות לעקרון האנרגיה הטובה , מאמינה בעשייה מקצועית מתוך תשוקה וחדוות עשייה.

יודעת לדייק בחיבורים , לאחד את הקצוות ולהשביח בהשקעות ובפרויקטים.
פעילה חברתית והתנדבותית. כי בסופו של דבר הכל קם ועומד על חיבור מדויק בין אנשים.
 
/Pulseem/ClientImages/2888///image001.jpg
אורית מגרו
עובדת מזה 24 שנים במערכת החינוך.בעלת תואר ראשון בחינוך התמחות: חקלאות ומדעי הסביבה. תואר שניM.EDבחינוך סביבתי ואקולוגיה ותואר שניM.EDבניהול וארגון מוסדות חינוך.

אורית מארגנת  פרויקטים חינוכיים בתחום מדעי הסביבה וחקלאות בבית הספר. השנה התחלה לעבוד בבית ספר צומח בראש העין בו הקמתי גינה לימודית לרווחת התלמידים הלומדים בבית החינוך, מאמינה בעבודת צוות ושיתוף פעולה על מנת להגיע להישגים בכל תחומי החיים. 

אורית אוהבת את העבודה שלה ואת היותה נמצאת בקרבת הילדים והנוער. אורית רואה בתלמידיה הדור הבא שימשיכו לפתח את המדינה שלנו ולנהל אותה בכל תחום, אני רואה בדור העתיד החכם שלנו הרבה הצלחות. כמו כן, אורית מאמינה שהמורים מעצבים את הדמויות של הילדים ומהווים להם השראה להמשך הדרך.

 
/Pulseem/ClientImages/2888///20200525_144528.jpg
ורדית דנציגר
מנכ"לית עמותת 'לא לאלימות', המפעילה מקלטים לנשים מוכות וילדיהן. עד לפני חודשיים ובשבע השנים האחרונות שימשה כמנכ"לית עמותת "בקול" המייצגת את כבדי השמיעה והמתחרשים בישראל. בעלת ניסיון רב במגזר השלישי ובעולם החברתי. בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות MHA ובוגרת קורס דירקטוריות של "יהל" בכפר סבא. רואה
בעבודתה האינטנסיבית שליחות המשלבת נתינה, ניהול ועשיה חברתית משמעותית.  
ורדית מספרת: מאז פרוץ משבר הקורונה נרשמה עלייה של כ- 30% בפניות לעמותה. המטרה שלנו ב'לא לאלימות' היא לצמצם את תופעת האלימות כלפי נשים. ואנחנו פועלים בכל מישור אפשרי, החל מחינוך, הסברה, חקיקה וטיפול, משכירה מספר דירות מעבר ומפעילה את קו החירום 6724* כמו גם 3 מקלטים לנשים מוכות וילדיהן. עוד חשוב לורדית לחדד את המסר שאלימות על סוגיה יכולה לקרות לכל אחת ובכל מצב סוציואקונומי.
.     
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA%20%D7%97%D7%93%D7%A9.png
 
טל: 054-2244560 | מייל: office@wlp.org.il
חפשו אותנו בפייסבוק: פנים חדשות 
 
הניוזלטר הופק ע"י חברת זוויות מפתחת מודל דיאלוג חכם
Preview Campaign