אוקטובר 2020 - עמותת פנים חדשות 
 
/Pulseem/ClientImages/2888///corona-4984497_1280.jpg
ממשיכות לפעול בין סגר לסגר ולהפעיל הרצאות ומפגשי זום

הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים.
הדממה לאומית ובינ"ל, הפסקת פעילות, ביטול מפגשים, אפס חיבוקים ונשיקות, ריחוק חברתי- היפוכם של כל הדברים שאנחנו אוהבים וצורכים בכמויות גדולות. ובתוך הדממה נזרע פחד מהתחלואה הקשה, מהנגיף החמקמק הזה שמסתבר שאיננו חונק רק את דרכי הנשימה אלא את הלב והנשמה.

בעמותה שלנו החיים דינמיים בשני צירים מרכזיים- מפעלי ההתנדבות שלנו הארציים בדמות הקורסים למדע וטכנולוגיה והקורסים למיגור השחיתות השלטונית ,בדמות הפעילות בכנסת כמשמר מגדרי והפעילות הבינ"ל של המשמר המגדרי הבינ"ל. לצידם אנו נפגשות בישיבות ועד מנהל, ישיבות הפורומים להפעלת מערכי הקורסים, צוותי היגוי וכמובן המפגשים החודשיים שלנו המפגישים את כל נשות העמותה אחת לחודש באופן קבוע זה עשור שנים למפגש חברתי סביב הרצאה או אירוע בבתים ובאולמות אירועים.

בעוד אנו כל העת ב"צו קירוב חברתי" בא לו צו הריחוק החברתי ו"שיבלל" את כולנו לדלת אמותינו. אבל נשים כמו נשים... יודעות לתמרן ויודעות לקחת נתחים טובים מהחיים כדי להדליק ניצוץ בלב ולמצוא דרך לחיות לצד הקורונה ,כי אסור לוותר. מאז ועד עתה אנו עוטות מסיכות, שומרות על ריחוק ונפגשות בין לבין כאשר אפשר, משוחחות בטלפון, רוקמות פרויקטים חדשים ועוסקות בתכנון לקראת העולם החדש של אחרי הקורונה.

כבר נרקמים להם פרויקטים חדשים לקראת עשייה הולמת לעת הזאת, כזו שתצליח להביא יחד אנשים לעשייה ולתרומה מבלי לסכנם ומבלי לכנס אותם בהכרח, הכל לפי התקנות.
יבול עשייתנו בימים אלה מוכיח כי "אם נרצה אין זו אגדה" ואנחנו רוצות כן רוצות!

סגר 2 –סגר החגים היה עצוב.... אך קצת לפניו, 
ותוך כדי –הספקנו לעשות ועל כך גאוותינו!
לחיי החיים שאחרי הקורונה, 
בבריאות טובה ובחזרה בטוחה לשיגרה

שלכן,
חלי
/Pulseem/ClientImages/2888///20200821_174452_resized.jpg
סדנת שוקולד! חוויה של אמהות ובנות בקפסולה של מפלי שוקולד

בוקר יום שישי, 21 באוגוסט 2020 לפי כללי התו הסגול התכנסנו לקפסולה מפנקת בריחות השוקולד המשכרים בביתה של הקונדיטורית והבשלנית השפית דינה אל-לולו.  אימהות ובנות יחד צללנו למרקחות הסודיות של מפלי השוקולד, למתכונים המעלפים של עוגות שחיתות עם קישוטים ממש כמו בקונדיטוריות וגם יצאנו עמוסות במיני המאפים וטבליות השוקולד שהכנו למשפחותינו. מלבד זמן האיכות וחדוות העשייה יחד, היו אלה שעות של נחת במציאות מאוד קודחת..... מזון לנשמה ולחברותא החסרה... 

לחצו כאן לצפייה בגלריה התמונות 
 
/Pulseem/ClientImages/2888///img-20200915-wa0071.jpg
 
מפגש טאנלטיות של העמותה

ב -13 בספטמבר 2020, נפגשנו לסיעור מוחות להתנעת פעילות חדשה לעמותה בימי קורונה המפגש המעשיר התקיים בביתה של פרופ' אורלי ניקלס, חברת הועד המנהל של העמותה בגני תקווה.

במסגרת מגבלות הקורונה נפגשנו לדון הן בצד התפעולי של מערכות הקורסים והן בצד החברתי של פעילות העמותה השוטפת. היה מפגש מרנין נפש על גג ביתה של חברת הועד המנהל פרופ' אורלי ניקלס ונהנו מכוס יין באוויר הפתוח. הרוח המנשבת העלתה רעיונות ייחודיים בסיעור מוחות פורה ועימם אנו סוללות דרך חדשה לפעילות ייחודית הנשענת כמו תמיד בעמותה שלנו על המקצועיות של הבנות היקרות והמוכשרות של העמותה.

בא לכן לראות תמונות? :-) לחצו כאן 
/Pulseem/ClientImages/2888///20200902_184644_resized.jpg
 
הרדיו החברתי הראשון! לחצו כאן לצפייה בשידור 

ראיון עם חלי פרידמן, מייסדת ויו"ר עמותת "פני"ם חדשות" על נשים, מגדר ומה שביניהם במסגרת תוכנית "האנשים להם חיכינו" עם השדרנית איריס לונדון. 

/Pulseem/ClientImages/2888///img-20201015-wa0020%20(1).jpg
 
הכירו את הפנים של פני"ם חדשות : אסתר קדוש, גליה נוה ונעמי חסיד
אנו חברות בעמותת פנים חדשות כ-5 שנים, בוגרות קורס דירקטוריות יהודיות וערביות ביפו.
החיבור שלנו עם העמותה תאם את תפיסת עולמנו לשינוי ולקידום החברה. זכינו לפגוש קבוצת נשים עוצמתיות בתפקידי מפתח בעלות רצון אמיתי להגשמה עצמית וחברתית. המפגש עם העמותה נתן לנו השראה ותקווה ליצירה משותפת ולכוח נשי ועוצמתי.

מי אנחנו ?
מזה כ- 20 שנה, אנו פועלות לשיפור ולתיקון הסדר החברתי דרך שינוי התודעה. דרכנו החלה מתוך חיפוש אישי אחר משמעות עמוקה ואמיתית של חיינו. במהלך החיפוש , הבנו שהמפתח נמצא במפגש כנה עם עצמנו על כל רבדינו החיוביים והשליליים גם יחד. בתהליך זה הסרנו את מסכות האשליה וככל ששחררנו את הסיפורים שסיפרנו לעצמנו, התגלתה המהות שבתוכנו. החיבור עם המהות הלך והתחזק, ובד בבד הלכו חיינו והשתפרו בכל תחומי החיים: בריאות גופנית ונפשית, רוגע כלכלי, אושר, שלווה ועוד.

לפני כ-10 שנים הצטרפנו לתכנית הלימודים של 'ספר הידע'. הרעיון המרכזי של הספר הוא לסייע לאנושות כולה בזמנים קשים אלה להתאחד ללא הבדל בין דת , גזע, מין ולאום. בעזרת לימוד הספר, התקדמותנו האישית הפכה לקלה הרבה יותר ומהירה. במסגרת תכנית ספר הידע, אנחנו מארגנות קבוצות לימוד בהתנדבות. זוהי שיטת לימוד ייחודית ושוויונית בה כל משתתף הינו בו זמנית גם המורה וגם התלמיד. דרך לימוד זו הינה התשתית ליצירת חברה חדשה ומתוקנת המבוססת על ערכים של שוויון, כבוד הדדי וקבלת האחר.

 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA%20%D7%97%D7%93%D7%A9.png
 
 
טל: 054-2244560 | מייל: office@wlp.org.il
חפשו אותנו בפייסבוק: פנים חדשות 
 
הניוזלטר הופק ע"י חברת זוויות מפתחת מודל דיאלוג חכם
Preview Campaign