ינואר 2020 - עמותת פנים חדשות 
https://www.pulseem.com/Pulseem/ClientImages/2888/ae734a777503429aad8f0a4d5d113d0a.gif
 
2020 ברוכה הבאה! היא רק התחילה והיא נשמעת מבטיחה!
בחירות שלישיות לכנסת, אולימפיאדה בטוקיו, בחירות לנשיאות ארה"ב, שיגורי חלליות אירופאיות רוסיות ואפילו האמירויות  שולחות חלליות! זהו גם פיתחו של עשור חדש וככזה יקצור את הפירות אשר עמלנו בעבורם נמרצות בעשור החולף. זרענו זרעים, הקמנו חממות, השקנו ודישנו- הבאנו את היכולות, הכישורים, החזון, האמונה, האג'נדות שלנו אל ערוגות העשייה, ואלה נבטו ולבלבו!

אין זה מובן מאליו שנשים רבות בוחרות להקדיש מהזמן שאין להן למען החברה ולמען נושאי המיגדר. אין זה מובן מאליו שחרף כל הכאוס שסביבנו, אנו בוחרות להמשיך ולדבוק במשימה ואף להינות כל הדרך אליה.עוצמתנו נטועה ביכולת ההוליסטית שלנו להתבונן על החיים ממעוף הציפור, לעשות בחירות מושכלות ולהיות בצד האקטיבי, שנשאר זקוף בכל סערה, שחותר למטרה ובנחישות משיג הישגים, שיודע כי מעיין החיים טמון בכל אלה- ביצירת משמעות.

מאחלת לנו כי נוסיף ליצור משמעות ולעשות את השוני, לצקת חשיבה מסלקת חושך ומכוננת אור, להביא זריחות חברתיות וקהילתיות לעם ישראל, לעודד עוד נערות לבחור במסלולי ההייטק, הטכנולוגיה והמדעים, לסלול להן דרך לעבודה מרתקת מתגמלת ומעניקת סטטוס, להנחיל בקרב תיכוניסטים תובנות לעניין איכות השלטון ואזרחות טובה, להפעים בחברי הכנסת מוטיבציה לעשות יותר למען קידום נשים, ולשלב ידיים עם נשות העולם כדי לחולל שינוי בינ"ל בתפישה המגדרית שתהא לתפישה חברתית , למען חברה צודקת יותר, מצטדקת פחות, מתוקנת יותר ופחות מתקנת... חברה שנהיה גאות להיות חלק ממנה!

מקידמת דנן נשים הביאו לעולם מזור, הכריעו בחוכמתן מלחמות וקונפליקטים, הביאו תעצומות נפש והצמיחו את סביבתן מתוך משברים.בורכנו בבינה ובמנהיגות מכילה ומובילהבאנו לשנות. ועוד נעשה זאת במכפלות של הצלחות בעשור הקרוב!

תודה לכל אחת ואחת מכן חברותיי המוכשרות על שילוב הידיים, על העשייה המבורכת, על החזונות הנפרצים ועל רגעי חדוות העשייה עימכן בהנאה צרופה כל הדרך אל המטרות הנכספות.מעריכה ומוקירה כל אחת ואחת מיכן ויודעת שביחד אנחנו הרבה יותר, לא רק בזכות הסינרגיה אלא בזכות תיקרות הזכוכית שמעולם לא היו מעלינו והשמיים שהם רק מרחב עבורנו!

תהא שנת 2020 שנה של חיזוק החברויות, הרישות, הרעות וההישגים לכולנו בעמותה ולכל אחת ואחת מאיתנו בחייה הפרטיים, המקצועיים והמשפחתיים. משפחת "פני"ם חדשות" מלוכדת ועוצמתית הפכה זה מכבר לבינלאומית- יוצאות בעוד שבועיים למשלחת לפלורידה, מכוננות תוכנית לימודים בחוג למיגדר עם אוניברסיטת גיאורגיה ושועטות לעבר הקמת משמרים מגדריים בינ"ל בעולם- זו השנה הגלובלית שלנו תהא קרן האור העולמית מאירה לנו ולנשות העולם! יצאנו בגאון לעשור הבא ! היי טובה אלינו 2020!

בברכה,
חלי פרידמן,
מייסדת ויו"ר עמותת "פני"ם חדשות"
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D.jpg
הכירו את התכנית למיגור השחיתות השלטונית

הפורום לאיכות השלטון ואקטיביזם אזרחי הוקם לפני חמש שנים, מתוך הכרה בצורך להציף את משמעותה של השחיתות השלטונית ולעצב דעתם של דור המחר - תלמידי התיכונים, אשר בקרוב יהפכו לחיילים ואזרחי המדינה. הפורום לאיכות השלטון פיתח תכנית ייחודית שנועדה "להפוך" את בני הנוער לסוכני השינוי בבחינת "המבוגרים החדשים".

התכנית עוסקת בהבנת המושג 'שחיתות שלטונית' ומהם ה"כלים" העומדים לרשות החברה הדמוקרטית למיגור התופעה? דילמות מוסריות, ניתוח מקרים, בחינת הגבול בין התנהגות מושחתת והתנהגות לגיטימית ועוד. כמו כן, במסגרת התכנית מתקיימת הרצאת אורח של אישיות ציבורית בכירה וחלוקת תעודות סיום לכל המשתתפים.

מטרות התכנית:
  1. העלאת מודעות למושג "שחיתות שלטונית" לעומת "שחיתות" 
  2. הפצת הידע על ידי בני הנוער כ"סוכני שינוי"
  3. הגברת מעורבות הנוער כ"שומרי הסף" למיגור השחיתות השלטונית.
  4. הקמת מרכז הדרכה לבני נוער שימשיכו להטמיע את התכנית

התכנית פועלת זו השנה החמישית בכיתות יא' ו-יב'. בשנתיים האחרונות היא מופעלת במסגרת לימודי האזרחות וכחלק ממנה, התלמידים מגישים עבודה בנושא המהווה 20% מציון הבגרות.

מכירות מסגרת תיכון או מסגרת חינוכית שניתן לשלב בה את התכנית? מוזמנות ליצור את החיבור וההפנייה המתאימה עם העמותה שלנו.
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%91%D7%99%D7%AA%20%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3%20%D7%91%D7%90%D7%95.jpg
המוזיאון הקטן ביותר שזכה לעיטור במקום ה-1 ב- TripAdvisor 
 
חותמת של אתנחתא תרבותית לסיכום 2019 של עמותת "פני"ם חדשות" התקיימה בדצמבר במוזיאון ע"ש יוסף באו, בתל אביב. המוזיאון מגולל את סיפורו של יוסף באו, פמיניסט נחשוני, איש מוכשר אשר שרד את השואה, בקרקוב שבפולין, בזכות כישוריו בכתיבה ובאיור ובזכות תפישת חיים מרגשת לעניין מציאת הטוב גם בתחתית שאול החיים. כך הציע למי שתהיה רעייתו נישואים בעודם בגטו ומצא בכל רגע של שמחה הזדמנות להפעים ולו פעימת לב אחת שתמנע התאבדויות של אנשים אשר רצו אל הגדר החשמלית לשים קץ לחייהם. יוסף למד את אמנות הגופנים וכך זכה בחדר משלו בתחנת המשטרה הגרמנית בזכות ידיעותיו לכתיבת גופנים גרמניים. 

הבניין בו שוכן המוזיאון ברחוב ברדיצ'בסקי בתל אביב עומד להריסה. בנותיו של יוסף, הדסה וצלילה מממנות בעצמן את המוזיאון שאינו זוכה לתמיכות ממשלתיות. זהו סיפור אהבה והצדעה למדינת ישראל ולסמליה, לאמנות ישראלית במיטבה, ללימוד השפה העברית ולפילוסופיית חיים למשמעות ערך הטוב. המוזיאון מלמד אותנו על התבוננות בדרכי החיים כמסע אפשרי כנגד כל הסיכויים, על פמניזם טהור המאמין בכל ליבו בזכותה של האישה להיות נאהבת ומוערכת ועל חינוך דור שני לשואה בהטמעת הסיפור האנושי המזעזע בעטיפה של הומור. כל אלה ארוזים בכשרון פנומנאלי של איש נפלא בשם יוסף באו.

קחו לכם שעה של נחת וכאשר אתם בסביבות "הבימה" כנסו למוזיאון הזה לקחת פיסת חיים תרבותית מעוררת השראה לפני שזו תימוג לה ותאזל מחיינו. באמת שמגיע לנו! לכולנו! לעם היושב בציון ונכסף לשלווה ושקט, ליציבות שלטונית ולחיים של צדק ונחת.

 
הכירו את הפנים של פני"ם חדשות
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA%20%D7%9C%D7%91.jpg
רונית לב
אל"מ במילואים. מנכ"לית עמותת "מרחבי לב" מובילה מיזמים חברתיים-לאומיים בתחומים מגוונים, תוך שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה ומוסדות שונים. מרצה ומנחה  על מנהיגות, העצמה נשית, הכנה לצה"ל (לתלמידים והורים), איכות השירות ושימור עובדים. כבר מעל 5 שנים מובילת מיזם מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים למען שורדי שואה. חברת מועצת העיר גבעת שמואל.
לימודים לקראת דוקטורט במדעי המדינה, M.A במדיניות ציבורית,  B.A בשלטון מקומי ומדעי המדינה.  לשעבר עוזרת אישית לשר הביטחון וראש מחלקת משאבי אנוש באגף כ"א (אכ"א). 
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%97%D7%A0%D7%94%20%D7%91%D7%9F%20%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20(1).jpg
חנה בן יהודה
עורכת דין ומגשרת. שותפה ומייסדת ב - AB משרד עורכי דין. בעלת תואר L.L.B ו M.A במשפטים ובעלת תואר B.A במדעי החברה והרוח עם התמחות במגדר ושינוי חברתי בהצטיינות. מוסמכת בגישור ובייפוי כח מתמשך ובעלת הכשרה לערוך צוואות.  משרדה מעניק שירותים משפטיים הנוגעים לחיי היום יום של האזרחים "יחד יד ביד לאורך כל הדרך" בדגש על משפט אזרחי, לרבות תביעות ביטוח, ביטוח לאומי,  קורבנות עבירה, ייפוי כח מתמשך, צוואות, גישור ובוררות. חנה היא חברה ותיקה/חדשה בעמותה והיא אומרת "העבודה והעשייה למען הכלל הם סם החיים שלי ובמפגש שלי עם העמותה המובילה והמקדמת פרויקטים בעלי השפעה רבתית, מצאתי את נקודת ההשקה".
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%9F.jpg
רונית קורן 
בעלת תואר MBA במנהל עסקים ובוגרת קורס דירקטוריות בכיר. מכהנת כ-20 שנה כאשת רכש בחברת בלומברג ומובילה את פעילות ההתנדבות של החברה בארץ. כחלק מפעילות זו, רונית מלווה קבוצות תלמידים מארגון יזמים צעירים בהכנה לתחרויות בינלאומיות. רונית כיהנה כיו"ר הנהגת הורים בבתי ספר בכפר סבא, העיר בה היא מתגוררת, ומאמינה בחשיבות של פעילות קהילתית ומעורבות חברתית. רונית הצטרפה לעמותה לפני כחצי שנה ואף הצטרפה למשלחת בגאורגיה. 
 
/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA%20%D7%97%D7%93%D7%A9.png
 
טל: 054-2244560 | מייל: office@wlp.org.il
חפשו אותנו בפייסבוק: פנים חדשות 
 
הניוזלטר הופק ע"י חברת זוויות מפתחת מודל דיאלוג חכם
Preview Campaign