/Pulseem/ClientImages/3195///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95-%20%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

לונדון כן מחכה לנו...
בחודש ספטמבר התקיים בפעם ה-13 שבוע העיצוב של לונדון. אירועי עיצוב ואדריכלות התקיימו בכ-400 מוקדים שונים ברחבי העיר וכללו מייצגים ותערוכות שונות, שהיו פתוחים לציבור. יחד עם אירועי העיצוב השונים, לונדון מלאה בגלריות ומוזיאונים המציגים תערוכות מתחלפות של האמנים המובילים בעולם. בנוסף, יש בלונדון אזורים חדשים שמתפתחים ומעניין לבקר בהם. שבויים בקיסמי שבוע העיצוב במילנו, אף פעם לא יצא לנו להיות נוכחים בשבוע העיצוב של לונדון - השנה החלטנו לנסוע ולראות מה הוא מציע... ו-WOW היה מרתק! להלן טעימה קטנה ממה שחווינו:
/Pulseem/ClientImages/3195///lon3.jpg
Newport street gallery
בגלריה המוערכת של האמן הבריטי Daemon Hirst מוצגת תערוכה יוצאת דופן של האמן Jeff Koons. הגלריה עצמה בעלת חללים לבנים נקיים והקונטרסט לעבודות של Koons הוא גדול, ונותן לעבודות הרבות מקום של כבוד. התערוכה כללה אובייקטים מודרניים צבעוניים בגדלים משתנים, מפסלי ענק לפסלים קטנים, וציורים גרפיים בצבעוניות חזקה. Koons לוקח אובייקטים יום יומיים ומוציא אותם מפרופורציה, ובצורה הומוריסטית מקפיא אלמנטים דינמיים ומעביר ביקורת על תרבות האינסטנט הנוצצת שקיימת כיום. 
/Pulseem/ClientImages/3195///ac8e1425f2764c648a1c208ccb223c73..jpg
 גלריות ומוזיאונים
תמונה עליונה - מוזיאון ה V&A מוביל את שבוע העיצוב ומציג בתחומיו כמה מיצגים מובילים. אחד מהם הוא הפרגולה המוצגת שעשויה מחוטי זכוכית וקרבון בשיטה של רקמה / טוויה.
תמונה ימנית - ביקור בהרחבה החדשה של גלריית טייט שעוצבה על ידי האדריכלים Herzog & de Meuron, וכללה תערוכה מדהימה של האמנית האמריקאית ג'וריג'יה אוקיף.
תמונה שמאלית - פביליון גלריית סרפנטיין - תוכנן ע"י האדריכל  Bjarke Ingels ותוכנן כקופסאות המונחות אחת על השנייה ויוצרות קונסטרוקציה המדמה ריץ-רץ. 
/Pulseem/ClientImages/3195///lon2.jpg
ביקור בשכונת Shoreditch
בשנים האחרונות שכונת Shoreditch עוברת שינוי משמעותי, ומשכונת מהגרים היא הפכה לשכונת טרנדית ויוקרתית. מה שמייחד את השכונה הוא אוסף אומנות הרחוב המרשים שעוטף את כולה. הצטרפנו לסיור מודרך בעקבות אמני הרחוב בשכונה. אומנות הרחוב שהחלה כגרפיטי לא חוקי על גבי קירות, בשכונה זו הפך להיות חוקי, באישור העירייה והסכמת בעל הנכס, ניתן לצייר על גבי הקירות בשכונה. בשכונה יש אוסף של יצירות שחלקן נעשו על ידי אמני רחוב נחשבים כגון Banksy ו-Noir, וחלקן על ידי אמני רחוב צעירים. יש אף יצירות שכוסו ע"י פרספקס לצורך הגנה, שכן יש להן ערך כספי רב בגלל האומן המפורסם שיצר אותן. לעומת עבודות ענק, חדי העין יכולים למצוא גם עבודות מיניאטוריות כגון ציורים על מסטיקים מעוכים ברחוב, ופסלי פטריות שצומחים על גגות הבתים. הסיור ב- Shoreditch היה מרתק ואנחנו ממליצים בחום לא לוותר עליו בביקור הבא שלכם בלונדון.
/Pulseem/ClientImages/3195///lon4.jpg
מייצגים בשבוע העיצוב
בקולאז' זה מופיעים 5 מיצגים שונים שהיו פזורים ברחבי העיר, המעניינים ביותר שהספקנו לראות. מימין למעלה - עבודת קרמיקה מעניינת, של האומן Matthew Chambers. משמאלה מעבר חציה ברחוב שעבר טרנספורמציה על ידי המעצב הגרפי והטקסטיל  Camille Walal  . 
במרכז מיצג תאורה שעוצב ע"י מעצב המוצר Lee Broom . המיצג הותקן בתוך חלל המוקף בזכוכיות - דבר הנותן אשליה אין סופית.
למטה מיצג שנקרא The Smile - "חיוך" עץ ענק המונח ברחבה פתוחה. תוכנן ע"י האדריכלית Alison Brooks, ל"חיוך" ניתן להיכנס ולטפס לשני הקצוות הפתוחים שלו שמשמשים כמעין נקודת תצפית לנוף. המיצג באורך 34 מ' ומתנסה לגובה של 3 מ'. המראה התמים של המבנה לא מסגיר את עבודת הקונסטרוקציה המורכבת שנעשתה עליו על ידי חברת Arup מהמובילות בעולם בתחום הנדסת בניין.

/Pulseem/ClientImages/3195///amos1.jpg
בית חדש בתכנון -
בית בשרון, על שטח של 500 מ"ר, 320 מ"ר בנוי, בית חד קומתי ומרתף. הבית הוא חצי מדו משפחתי שיושב על שטח פינתי בעל שתי חזיתות שפונות לרחוב. בעלי הבית ביקשו בית חד קומתי שמפנה עורף לשכן הצמוד. את הכניסה מיקמנו במרכז החזית הארוכה ועל ידי כך יצרנו אשליה של כניסה לבית בודד. מבואת הכניסה נפתחת לפטיו מרכזי מואר שכולל צמחיה ואלמנט מים. מימין למבואת הכניסה ממוקם האגף הציבורי שכולל את הסלון, המטבח ופינת האוכל, ומשמאל אגף המגורים הפרטי.
/Pulseem/ClientImages/3195///amos2.jpg
חזית צד - הבית בגמר בטון חשוף, כולל תקרת בטון דקה מרחפת. מערכת ההצללה של החלל המרכזי הם תריסים חשמליים הנסגרים ונפתחים כאקורדיון. הסלון בעל תקרה גבוהה יותר משאר חלקי הבית הנראית כמרחפת מעל לחלון היקפי. כל הפתחים מתוכננים כמערכות זכוכית הנפתחות לכל הגובה לקבלת חיבור מקסימלי לגינה.
/Pulseem/ClientImages/3195///amos3.jpg

תודה שהצצתם... מקווים שנהנתם... נתראה בניוזלטר הבא!
תמר ועדי סמט

Preview Campaign