אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן
אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן
חברות וחברים,

בשנה האחרונה חברים רבים בהם אני פועלים לשיקום המפלגה - ברשויות המקומיות, במישור הכספי באמצע הסדר החוב של מרצ מול הכנסת וכן במישור הפוליטי. באותה עת פועלת קבוצה קטנה אך רעשנית המבקשת ממרצ להשתעבד לעיסוק אינסופי כללים ופרוצדרות, באופן שמנותק לחלוטין מהמציאות הפוליטית שנקלענו אליה אחרי הבחירות, קל וחומר אחרי ה-7.10.. הם יגידו שרצונם לשמור על סדר ההליכים הפנימיים. בפועל, הם מנסים בכל מחיר לסכל איחוד פוליטי בשמאל.

כך, הנהלת המפלגה ביקשה להקים צוות חיבורים - והוגשה עתירה למניעת העניין, בטענה שלועידה סמכות להחליט ולא להנהלה. כעת, משהדבר הובא בפני הועידה - הוגשה עתירה הפוכה, על ידי אותה קבוצה עותרים. גם עתירה זו התקבלה. על ידי הרכב בית דין שמסיים היום את כהונתו. 

בעוד שאנו נדרשים לקיים פסיקות - גם כאשר הן שגויות, מפורכות, ומשוללות כל יסוד, עלינו לתהות - האם זו הדרך להצלחת מרצ? האם כך נקדם איחוד פוליטי בשמאל? בעוד שמהמפלגה נדרשות פעולות מהירות ויכולת לקבל החלטות אמיצות ובלתי שגרתיות, נוכח מציאות פוליטית מורכבת ומתאגרת, יש מי שמבקשים מהמפלגה לחסל את עצמה לדעת, אבל להקפיד להתאבד לפי התקנון. באצטלה של דמוקרטיה פנימית - למנוע מועידת המפלגה, שהיא הריבון - מלקבל החלטות המקדמות איחוד.

הועידה תידרש להכרעות שונות בתקופה הקרובה, ביסדן תעמוד השאלה
האם פנינו לאיחוד פוליטי מהיר והקמת מסגרת פוליטית משותפת, או שנאבד עצמנו לדעת בעיסוק פנימי

ההחלטה בידכם

בברכה,
תומר רזניק,
מזכל מרצ
https://www.pulseem.co.il/pulseem/ClientImages/945///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%9E%D7%A8%D7%A6%20(1).png
הודעה זו נשלחה ל- ddshapira@gmail.com על ידי meretz@pulseem.co
על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן
גם דיוור זה נשלח על ידי פולסים
הודעה זו נשלחה ל- ddshapira@gmail.com על ידי meretz@pulseem.co
על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן
גם דיוור זה נשלח על ידי פולסים
Preview Campaign